Kuliner Enak di Gresik

Kuliner Enak di Gresik menurut warga Gresik di Grup Suara Gresik

Galih Dwi Rachmatdani

esun ono inpo kuliner enak nak kota Gresik, ora promosi rek,nek wara enak yo enak(hehe):
(esun ora duwe maksud mateni rejeki bakul liyane,tgtng selera) :
1. sing seneng tahu campur, ono nak pasar senggol sebelah barat ngarepe toko sumatra
2. sing seneng mie pangsit, ono nak sebelah alfamidi prapatan GKB jalan enggano, ngarep jalan lamongan, jenenge mie JMP
3. sing seneng sate kambing&gule, ono nak sebelah indomaret(bekas bioskop) pasar gresik,werno ijo warunge
4. sing seneng pudak, sari kelapa daerah lumpur toko biru gedhe
5. sing seneng bakso, bakso rombong pink mburi RS Umum Petrokimia masjid Nurul Jannah
6. sing seneng lontong kikil, nak kedanyang (nggone bakso kedanyang)
7. sing seneng tahu tek, bakul tahu tek nang perum.bunder (Pak Dhe)

sing duwe inpo .. ditambahi nak komen rek...


Louth Ahmed
sego goreng nk gkb. Sebelah klinik

Abilowo New
pentol jozz seng wenak nandi bray.....

Abilowo New
pentol jozz seng wenak nandi bray.....

Fahmi AL Mujib Ridwan
Seng pengen Ngobe TEMULAWAK ...ojok Lali MILIH Cjap GUNUNG IJO "Murah Subur "

Galih Dwi Rachmatdani 

Pentol Jozz sing enak iku nang Alun2 cedak pos kosong(cedak dalan arep nak makam Maulana Malik Ibrahim).pojokan.. wonge nek bakulan awan. sing bakul ibu2 wong meduro.. isine macem2. pentol ati, daging,puyuh,dll

Aini Lukfin 

1.mie ayam solo.pak hary yg dkt kereta.
2.nasi burung puyuh.di gkb sebrang bakry famly.
3.puhung keju.di pps.sblh nanda swalayan.
4.soto kikil nor soto.per4tan metatu.
5.lontong balap sate kerang.tikungan gkb tenger.

Generasi Al-Fatih 

Lha nek aq cukup bakso unyil ae nek ngarepe polres gresik. puas wes

M Alaika Nasrullah 

Camilan..jenenge BONGGOLAN..hanya ăϑα̲ [d̲̅i̲̅] wilayah sidayu ...[d̲̅i̲̅] jamin enak..

Fahmi AL Mujib Ridwan
OPO Wae Mangane Ojok Lali Ngombene TEMULAWAK Cjap Gunung "MURAH SUBUR" ...

Jamu Dari Rempah TIDAK TAHAN LAMA ....

Galih Dwi Rachmatdani

BONGGOLAN iku opo kang? tak cobak e

Wahyu Verdana

mie pangsit q setuju mie jmp, toko pudake jenenge el bayu kan, nek sate ayam, kambing n gule coba di daerah polres pjok bhg org madura yg jual drombong sih tp rasae jgn salah, apalgi mkan ds2, lw bakso itu dsebelah rs semen bakso pak khamid nmanya, soto d gkb sebelah bakso kaki sapi namanya soto cak so, otak2 ttep bu muzanah jagonya

Galih Dwi Rachmatdani
iyo.. ancen ciamik mie JMP.enak pol ... lali Yuk Wahyu... pokoke toko pudak e werno biru, hm inpo tekan sampean tak cobak e.hehe.suwun Yuk

Galih Dwi Rachmatdani
Bu Muzanah nakndi Yuk?

M-imun Kê 'Lèézzhaps 

5. bakso rombong pink seng do2l jenenge pak man. emang makyus

Jos Jose

Sego karak saben isuk ono nk pasar PPS bos

M-imun Kê 'Lèézzhaps
bu muzannah jl.sindujoyo ( kroman gg 1 )

Wahyu Verdana
perempatan pasar lurus arah mnuju rs muhammadiyah ada tulisane besar ijo warnae, pokoknya sari kelapa msih lurus lw dri arah usman sadar kiri jalan

Pegel Dadi Kuli 

galih@ mohon maaf dulur anda msh blm mengenal betul kuliner dr gresik . masak bonggolan aja gk tau. bu muzanah jg gk tau pdhal rata" org gresik tau toko oleh" khas gresik yg plng terkenal itu. mslh kulinernya lumayan sipp. aq cuma menambahi tahu campur yg enak ada di belakang toko gajah. bakso yg enak ada di joglo petro ama bakso pak cilik di pongangan. monggo dicoba

Wahyu Verdana
bakso pak cilik enak tpi hrganya mhal, coba d sebelahe rs semen, iku cocok d lidah n d dompet, lw mau cri msakan rmah yg pling murah ada d gka masuk perumahan pas blakangnya ada lapangan deretan kos2an putri pojok sndri, msak q mkan ds2 itu pling mhal 8000 wes plus plus lauke, nasi e yo kya porsie kuli,,,

Galih Dwi Rachmatdani
Cak PEgel : mangkane iku cak.. monggo disharing...aq yo gak ngerti kabeh... ... ok suwun infoe... yo esun gak ngerti bu muzannah soale ora seneng otak2..mangkane ora tau tuku. tapi kenek digawe inpo kanggo oleh2 nang dulur. ok suwun cak

Galih Dwi Rachmatdani
Bakso Pak Cilik cedak embong pas menggok : OK. Masuk iku. ancen enak

Galih Dwi Rachmatdani
Cak Pegel : Esun ora ngerti kabeh budaya Gresik cak ... suwun nek ditambahi inpo.hehe.itung2 sharing kebudayaan Gresik.

Wahyu Verdana
tak tambahi mne bro n sist lw cri jus yg pling enak d petro nmanya silver juice, yg jga cow, jgn kesasar sma yg sbelahe yaa, lw gorengan jga ada d dretan petro s2 tp dya pgi jualane gk mlm, trus nk golek cap cin ada d sbrange bakso kaki sapi gkb,,,,selamat mencoba

Mbah Soeto Wijoyo
Ne kopi seng enak tor anget nok tereng

Galih Dwi Rachmatdani
Silver Juice enak Yuk Wahyu. hehe..setuju.

Galih Dwi Rachmatdani
oio.. : Rujak Cingur enak : sebelah Univ.MUhamadiyah Gresik GKA

Wahyu Verdana
rujake bu endang kn, enakan ng pasar gresik, seng dodol wong medura asli d pintu tengah seng pling enak seng msih muda sendri yg jualan yg laine uda tua, dijamin ketagihan,,, nk golek seng murah ada d prempatan kebomas lw dri arah dr sutomo knan jalan tpi pagi n rasae biasa cma porsine kuli

Galih Dwi Rachmatdani
iyo, bu endang yuk... hm, iyo, esun jek ragu nek sing dodol nang pasar gresik wedi nyoba enak/g...tapi referensi.suwun yuk

Arief Teguh
Krawuh?

Maz Iwan Saja
nasi krawu buk tiban

Arief Teguh
Trate yo maz iwan?

Afandi Kusuma
cocok ini... cocok...

Afandi Kusuma
Bu RT sik tas ae buka warung, dodolan Gado-gado...
wow ternyata gado-gado e uenak...
murah maneh... mek limang ewu

Jl. Awikoen Madya Utara

Ganti Jeneng Gak Banca'an
Sob Buntut..! Depot Firdaus depan koramil Manyar..!

Setya Rini
Waduh..infomu menarik jg cak,meneh nek eson moleh perlu d coba iku.

M Shol Al Alstomy
bandeng bakar,,23000/ekor .. otak2 rp 25 000,/ekor,,,, call me,,,

Nuno Swarno
Keloan sembilang nak lak mireng perbtasan karangrejo manyar mengare

M Shol Al Alstomy
keloan sembilang,kotok,,warung cak udin,,duduk,,bakso panggang,,wak riman duduk,,lontong balap duduk,,wak dol,,,rawon gelap,cak di watang,,segobebek sambel trasek,,gancung,,mbok tami,,raja kepiting,,cak kan duduk,,,gurami asam manis,murah pringgading,,dompet tebel,apong gresik,,

Rizal Fahlevi
sito kikil +ayam punya h.manjung jl usman sadar dpn honda

Wahyu Verdana
keloan sembilang iku nak burine rs petro nk gak ngunu nk depot barokah pabrik plastik

Eva Ningtyas Budi Erawati
Sing seneng gado2 iku enak nag ngarepe perumahan petro,ngarepe sd petrokimia. iku gado2e mak nyuuss ..sing dodol wonge yo ngganteng2..he..he,.

Pegel Dadi Kuli
bu tiban sek enak krawu genderuwo. sayange bukak'e jm 2 isuk

Pegel Dadi Kuli
bu tiban sek enak krawu genderuwo. sayange bukak'e jm 2 isuk

Wahyu Verdana
pempek seng enak rek ng sebelahe sarikat ny. fahrina, nk seng seneng bakwan ada somay kekyan dan tempura iku nk jalan kartini sbelahe indomaret msuk gang pas tusuk sate keber ijo tp agak mhal n gak bkal hbis mkan ds2 mnding bungkus ae wong seporsi buat 2orang jok salah lo rek bakwan dudu bakso, mie pangsit seng enak mie jmp, mie alfa, trus sundari,

Eva Ningtyas Budi Erawati
Waduuhh kabeh kog mbahas panganan sing enak2,aku sampek ngiler..
Arep golek panganan eh..nag kene udan..bati ngiler tok ae..

Galih Dwi Rachmatdani 

yang kasi info : Depot Firdaus, Bu Tiban, Ny.Farina.. wes tak cobak kabeh... maknyus... :d

Rahman Zubairi 

aku mesem kecut...onok sing gak enak yo disebutno enak......

Antoni Chieemourz

Soto ayam lamongan nng ngarepe pom sukomulyo




.
Siti Nurul Qorimah 
Mau sate kambing..? H.djalal manyar. Mau mie pedas..? Mie setan aja..mau sembilang..? Yuk ke mengarre..

Jawa Blues 
sego goreng nang prapatan tlogo ngipik mkyuzz

Sarkalie Coy 
mie jmp iku ng ndi? alfamidi seng sblahe rock iku ta?

Sarkalie Coy 
trus bakso campur seng paling enak iku ng ndi?

Gadiza Zein 
aq d tny koncoqu arek suroboyo,rumah makan kuntul putih iku ng ndi?jare ng daerah manyar....tlng infoe rek sing ngerti yoo

Afandi Kusuma 
ada warung bakso yang baru buka yang tempatnya asyik di Awikoen Madya Timur

Wahyu Verdana 
mie jmp gkb perempatan pertama sebelahe alfa pas, lw dri arah mnyar kiri jalan yg biasae lw siang dpane ada jual buah sma rujak mnis sma jgung mnis, gk klihatan emg tulisane wong cma keber putih trus tinggi banget,,, nek nasgor gk ngalahno nasgor janc*k rekkk 

Galih Dwi Rachmatdani 
sing komen sate kambing H.Djalal manyar = ok..sip.maknyus.wes tak cobak soale


Wahadannahun Najdain 
Enak iku sing gak usah bahan berbahaya iku lho rek, koyok micin, msg, formalin, pewarna cat dst dsb, di jamin barokah rek ndunyo lan akhirat.

Aini Lukfin 
pungki tepos.pentol opo iku

Wahadannahun Najdain 
Hee Rek, mbiyen kan bakso giman terkenal nang gresik yo, kq saiki gak tahu krungu, sik ono ta peneruse ??,

Muchammad Chilmi Azizi 
sek ta, istilah ora kok koyoke asing nang sang kuping,seringe kerungu duduk 'ora' tapi'dak'

Galih Dwi Rachmatdani 
Ok.. Cak Shol.. masuk. suwun2... iyo yo.. duduk or,duduk gak, tapi dak

Agus Bodex 
Yg mau soto kikil depan warung perempatan pasar arah sindujoyo murah meriah poko'e

Azka Nisrina 
aku suka asem-asem bandeng kawak

Miela Alvino Lem 
bakso enak yo bakso panjang d manyar

Arief Teguh 
Esun, sang ... atau ndak memang salah satu khasnya Gresik, bahasa yg mgkn tdk ditemukan di tempat lain.. I'm miss u Gresik.. 

Abdullah Ahmad 
rekomendasi yang patut dicoba

Wahadannahun Najdain 
Bakso giman, nang endi Rimbae ??,

Wahadannahun Najdain 
Masih ada ta ??, coz nyaris tak terdengar, tdk seperti dahulu rame org bicara bakso giman, sy sich baru mau coba, biar gak penasaran, lumpur itu yg sebelah mana yah ??,

Bunda Fadhilah Aditya 
bakso giman tetap ada donk!! ada yg dipasar,trz dgkb jg ada

Bunda Fadhilah Aditya 
8.seng seneng soto ayam,ono nak jejere masjid jamik alon2 soto ayam H.KARIM.

Abdur Rachman Ali 
Lek pempek palembang paleng enak non veteran ngarepe pom bensin sentolang